מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות (מקש קיצור 6)

שירות לקוחות

אחריות למוצרים

הקדמה - חשוב לקרוא

לפניכם רשימה המחולקת לפי מותגים שבה תוכלו למצוא הסבר מפורט על משך האחריות. תנאי האחריות ופרטים נוספים לגבי אחריות כל מוצר שנמכר בחברת ריקושט.

חשוב לציין: אחריות על מוצרים, תכונותיהם ואיכותם הינה באחריות הספק בלבד ואינם באחריות ריקושט. מוצר יישלח לתיקון / בדיקה לספק בעלות דמי משלוח ושירות של 19.90₪, בהתאם לתקופת האחריות ובכפוף לתנאי האחריות של הספק.

לקוח שיציג הוכחת קניה של המוצר בריקושט וא/או חברי מועדון הלקוחות של ריקושט יהיו פטורים מתשלום דמי משלוח ושירות בכל מקרה :)

מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח תוך פרק זמן שלא יעלה על 60 ימי עבודה (זהו זמן מקסימלי, זמן ממוצע 15 ימים) מיום מסירת המוצר לתיקון בנקודת המכירה. כתאריך המסירה ייחשב התאריך המצוין על גבי טופס התיקונים.

בתיקון של עד 150₪ הספק יתקן מבלי להודיע מראש ללקוח. במידה והתניקון יעלה יותר מ150₪ הלקוח ייודע ויאשר  את התיקון.

החזרת המוצר המתוקן ללקוח תיעשה אך ורק כנגד מסירת טופס תיקון והצגת תעודה מזהה.

הרשת אינה אחראית לטיב התיקון והשירות המסופק על ידי היצרן, היבואן ו/או המשווק.

איסוף המוצר אשר יימסר לתיקון יעשה תוך 14 ימים מיום ההודעה על גמר התיקון. בתום 14 ימים, מיום ההודעה על גמר התיקון, יחויב הלקוח בעלות אחסון המוצר בסך של 10₪ ריקושט תשמור את המוצר עבור הלקוח במשך 120 ימים מיום מסירתו לתיקון בלבדץ לאחר מועד זה ריקושט איננה אחראית לאחסון המוצר ולשמירתו.


LEATHERMAN

משך אחריות: אחריות ל-25 שנים.
אחריות זו אינה מכסה שימוש לרעה, שינוי, גניבה, אובדן או שימוש לא מורשה ו / או בלתי סביר בכלי ה- Leatherman שלך. כמו כן, אחריות זו אינה מכסה נרתיקים, אביזרים, הכתמה, צבע, ניקיון, או השחזה.
מידע נוסף על אחריות לדרמן באתר הספק: https://leatherman.co.il/warranty/

לפי פונים? ישירות לספק לדרמן בישראל. שולחים את הלדרמן לתיקון בכתובת: 
http://service.leatherman.co.il/

 G-SHOCK & CASIO 

משך אחריות: לשעוני ג'י שוק ריקוטש היחידים בישראל שנותנים ללקוח שנתיים  אחריות. אחריות לשנה לשאר שעוני קאסיו ניתנת לפעולתו התקינה של מנגנון השעון ואינה מכסה חלפים מתכלים אחרים כגון: זכוכית,רצועה וסוללה. כמו כן לא תחול האחריות בכל מקרה של שימוש לא סביר או נזק מתאונה או חדירת מים לשעון שאינו מוגן מים. האחריות לא תחול במקרה של תיקון או פתיחת השעון על-ידי מעבדה אחרת מלבד המעבדה הרשמית של טי אנד אי.

לפי פונים? לסניף ריקושט בצירוף הוכחת קנייה. הסניף ישלח לתיקון אצל הספק.

LED LENSER

משך אחריות: אחריות ל-5 שנים.
אחריות זו אינה מכסה מקרים של שפיכת סוללה, קרע, שבר , גניבה, אובדן או טיפול לא מורשה ו / או בלתי סביר בפנס. כמו כן אינה מכסה נרתיקים, אביזרים, הכתמה, צבע, ניקיון.

לפי פונים? לסניף ריקושט בצירוף הוכחת קנייה. הסניף ישלח לתיקון אצל הספק

סנדלי שורש

אחריות מוצרי שורש המעודכנת לשנת 2021:

  • סנדלי שורש מגובים באחריות יצרן למשך שנתיים בתוספת הנקודה הירוקה*.
  • בקבוקי השתייה, התיקים מסדרת URBAN ופק"ל שורש מגובים באחריות יצרן למשך שנה אחת בלבד מתאריך הקניה.
  • שאר מוצרי שורש (למעט כפכפים ואביזרי מערכות שתיה) מגובים באחריות יצרן למשך שנתיים מתאריך הרכישה.
  • כפכפים ואביזרי מערכות שתייה אינם מכוסים במסגרת האחריות.
  • האחריות מכסה פגמי ייצור ופגמים בחומרי גלם בלבד.
  • חברת שורש תעניק אחריות במסגרת מילוי הוראות היצרן ועל פי שיקול דעתה בלבד.
  • מוצר במסגרת האחריות יתוקן או יוחלף ללא עלות, בהתאם למקרה ובכפוף לשיקול דעתה של החברה.
  • מוצרי עודפים מגובים באחריות לשלושה חודשים.

*הנקודה הירוקה – כל עוד הנקודות הירוקות בסוליית שני הסנדלים נראות בבירור ובמלואן, מהוות גם הן פרמטר במימוש האחריות על הסנדלים,
בהתאם למקרה ובכפוף לשיקול דעתה של החברה, גם לאחר תום תקופת האחריות הרגילה.

הוראות טיפול ואיחסון לסנדלים
1. לשמירה על הסנדלים יש לכבסם במכונת כביסה בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות או במים קרים
2. יש לכבס את הסנדלים כשהסקוצ'ים סגורים על מנת לשמור על אורך חייהם
3. יש לייבש את הסנדלים באוויר הפתוח ובצל
4. יש להמנע מחשיפת הסנדלים לחום גבוה, אין להשאיר את הסנדלים ברכב סגור החונה בשמש
שמירה על כל הנחיות אלו מהווה תנאי הכרחי למימוש אחריות
לפני מסירת הסנדלים לתיקון
1. יש לכבס ולייבש את הסנדלים. למען שמירה על בריאותם של עובדי שורש, סנדלים שלא יגיעו במצב נקי ויבש לא יטופלו
2. יש להציג הוכחת קניה – חשבונית/תעודת אחריות חתומה
3. העברת המוצר לתיקון תתבצע באחת מהאפשרויות הבאות:
פניה ישירה דרך אתר שורש, בלינק הבא או העברת זוג הסנדלים דרך חנות ריקושט בה נרכשו
העברת סנדלים לתיקון תבוצע בזוג תואם בלבד
הוראות טיפול בתיקים:

את התיקים של שורש יש לכבס ביד ולייבש בתליה בצל. אין אחריות על תיקים אשר כובסו במכונת כביסה

CHACO סנדלים

תודה שבחרת בחברת צ'אקו אנו מקווים שתהנה מהסנדל אותו רכשת. חברת צ'אקו עושה הכל על מנת להבטיח לך מוצר איכותי שעונה על דרישותיך.

משך האחריות הוא ל 12 חודשים וזאת עם חשבונית קניה מקורית /תעודת אחריות.

אחריות זו מכסה פגמים בייצור ואינה כוללת: בלאי טבעי,שימוש וטיפול שלא על פי הוראות היצרכן,תאונה,השחתה בזדון או פגעי טבע.

כמו כן אין האחריות מכסה במקרים שלסנדלים אשר עברו תיקון או שינוי מכל סוג שהוא,שלא על ידי היצרכן או מי שהוסמך לכך על ידו, ואינה חלה על חלקים שאינם מקוריים או נזקי צד שלישי ישירים או עקיפים מסוג כלשהו.

בכל מצב של פגם בייצור,כאמור,חברת וילוסטי 3030 בע"מ תחליף, תתקן או תשלח את המוצר לבחינה בחו"ל לפי מיטב שיקול דעתה. במידה והפגם ביצור אינו נכלל במסגרת האחריות והוא ניתן לתיקון,ניתן יהיה לתקנו בתשלום.


כדאי לדעת:

*האחריות אינה מכסה מקרים של: קרעים שלא בתפר ו/או אובדן חלקים.

*במקרה של תלישת חלק מהמוצר,יש להביא את החלק בכל מצב עם המוצר.

*האחריות אינה מכסה מקרים של שימוש בתנאים קיצוניים שלא על פי יעוד הסנדל כגון: עבודה עם כימיקלים חריפים כמו צבעים ,דלק,בסיסים וחומצות.

*אין אחריות על שחיקה סוליה. פתיחת סוליה תתוקן במידת האפשר.

*יש להימנע מאחסון הסנדלים בשמש ישירה וחשיפה לטמפרטורות גבוהות (כגון רכב סגור בימי הקיץ)


חשוב!

על מנת שנוכל להעניק עבורכם את השירות במסגרת האחריות יש לכבס את הסנדל במכונת כביסה ולייבשו לפני מסירתו לטיפולסנדל שימסר מלוכלך לא יטופל!

שמירה על סנדלי צ'אקו! על מנת לשמור על סנדלי צ'אקו לאורך זמן יש לכבס אותם במוכנת כביסה ,אחת למספר שבועות, במחזור כבחסה עדינה(ללא סחיטה טמפרטורת מים של עד 30 מעלות וללא מלבין)

יש להניח לסנדלים להתייבש באופן טבעי בצל (אסור להשתמש במייבש)


COLEMAM אוהלים ועוד

תנאי האחריות

1 .למוצרי Coleman יש אחריות מוגבלת ממועד הרכישה הקמעונאית הראשונית, כי המוצר יהיה נקי מפגמים בחומר ובעבודה.

2 .תקופת האחריות המוגבלת משתנה בהתאם למוצר.

אוהלים וצלונים – תקופת אחריות של שנתיים.

צידניות ומכלי מים – תקופת אחריות של חמש שנים.

כיסאות ושולחנות – תקופת אחריות של שנתיים.

תאורה ופנסים – תקופת אחריות של שלוש שנים.

מזרונים ומשאבות - תקופת אחריות של שנה.

3 .האחריות תקפה עבור הקונה המקורי מתאריך הרכישה הקמעונאית הראשונית ואינה ניתנת להעברה.

4 .יש לשמור את קבלת הרכישה המקורית. היא נדרשת לקבלת מתן אחריות.

5 .לחנויות המשווקות את מוצרי קולמן אין זכות לשנות, להתאים או להאריך את תנאי האחריות.

6 .עיין בהוראות המוצר לקבלת התנאים וההגבלות המדויקים של האחריות המוגבלת לרכישה.

7 .האחריות תהיה בתוקף בצירוף חשבונית הרכישה בלבד.

8 .יש למלא בהקפדה אחר הוראות השימוש והתחזוקה של המוצרים המצורפים למוצרים.

9 .תיקון וטיפול במוצרים יתבצע בכפוף לשיקול דעתה של חברת ניין מוצרי צריכה בע"מ.

10 .מוצרי המחנאות של Coleman אינם מיועדים לשימוש מסחרי או מוסדי.

11 .מוצרי המחנאות של Coleman אינם מיועדים לשהות ממושכת בתנאי חוץ )חשיפה לשמש ישירה, גשם, רוחות וכדומה( אלא

לשימוש מזדמן.

12 .האחריות לקרעים הינה רק בתפר בלבד ואופן התיקון -יבוצע ע"י תופרת

האחריות אינה חלה במקרים הבאים:

1 .שינוי צבע, דהיית צבע, קרעים )למעט תפרים(, חלודה, כיפוף ו/או שריטות.

2 .פגיעות בגוף המוצר, צבע או כל שבר מכני בחלק מחלקי המוצר שנגרמו על ידי פגיעה חיצונית או שימוש בלתי נכון ובניגוד לייעודו.

3 .מוצר שנפגם בכל אופן שהוא כתוצאה משימוש משהות ממושכת בתנאי חוץ )חשיפה לשמש ישירה, גשם, רוחות וכדומה(.

4 .הרעה או נזק עקב תנאי מזג אוויר קשים כגון רוחות, ברד וכדומה

5 .כח עליון / כוחות הטבע אינם מכוסים על ידי אחריות מוגבלת זו.

6 .תחזוקה לקויה, זדון ו/או רשלנות של הצרכן, לרבות שימוש בטובין בניגוד להוראות השימוש.

7 .תיקון או שינוי שנעשה בטובין בידי מי שלא הורשה לכך מטעם ניין מוצרי צריכה בע"מ.

הצטרפו אלינו
התחברות