מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות (מקש קיצור 6)

שירות לקוחות

מדיניות משלוחים, החזרה והחלפת מוצרים, ביטול עסקה ותשלום בכרטיסים השונים:


לכל שאלה אנחנו זמינים ב:

  1. צ'אט באתר בצד ימין למטה

  2. מייל: contact-us@rikushet.co.il

  3. צ'אט בעמוד הפייסבוק - לחצו עליי למעבר


תוכן עניינים: 

  1. זמני משלוח

  2. מוצרים שלא ניתנים לביטול והחזרה

  3. מוצרים שניתן להחזיר עד שני ימי עסקים.

  4. החלפת מוצר

  5. החזרת מוצר וביטול עסקה

  6. אמצעי תשלום באתר

1.זמני משלוח:

אנו מתחייבים לספק את הזמנתכם בין 2-5 ימי עסקים. (יישובים מרוחקים בסעיף 2) למעט המקרים הבאים:

  1. חלק או כל ההזמנה לא במלאי = במצב זה נפעל בהקדם האפשרי ליצור אתכם קשר על מנת להציע חלופות במקום החוסרים או לזכות אתכם בהפרש. ברוב המקרים נתקשר למספר הטלפון שהשארתם בהזמנה אז נא וודאו שהמספר תקין ואם לא עדכנו אותנו על כך. 

  2. יישובים מרוחקים = עד 7 ימי עסקים.
    לחצו כאן כדי לראות באיזה ימים עוברת חלוקה אצלכם ביישוב

  3. כוח עליון = כל מקרה שבו חברת המשלוחים, המחסן או אחד מנותני השירות שלנו לא מסוגל לבצע את פעילותו בעקבות מצב בטחוני, מגפה וכל כוח עליון שעלול לפגוע בזמן המשלוח. 


אנו עובדים עם חברת המשלוחים HFD. כשההזמנה תצא מהמחסן שלנו לכיוונך תקבל/י SMS מחברת HFD שהמשלוח בדרך אלייך. יש לשים לב שמזינים מספר טלפון נייד תקין באתר. 


2.מוצרים שלא ניתנים לביטול ולהחזרה:

הלבשה תחתונה, גרביים, ובגדי ים ומוצרי מזון למעט במקרים המפורטים בחוק.

לא ניתן יהיה להחזיר ו/או להחליף בלוני גז, ספרים ומפות.

לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית.


3.מוצרים שאפשר להחזיר ולבטל עד שני ימי עסקים בלבד:

החזר כספי על בגדים והנעלה יתאפשר תוך שני ימים שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המוצר והמחיר על המוצר.




4.החלפת מוצר: (ביטול עסקה בסעיף הבא)


החלפת המוצר עד 14 ימי עסקים (למעט מוצרים המתאימים לסעיף 3 הנ"ל) מיום הרכישה או מיום קבלת הסחורה לפי מה שדווח בחברת המשלוחים ולפי שעת הקבלה שבה נמסר ללקוח או הונח בפתח ביתו או כפי שסוכם עם חברת המשלוחים. 

תבוצע רק במידה והמוצר חדש באריזתו המקורית והוא לא שומש כלל. שיש עליו את תווית המחיר שלו והוא אינו מהמוצרים בסעיף 2.


ניתן להחליף (להחזיר ולבטל בסעיף הבא) מוצר שנקנה באתר ריקושט בשני דרכים:


  1. איסוף + מסירה עם שליח עד הבית בעלות של 15₪ בלבד למשתמשים לא רשומים או  חינם לחברי מועדון ריקושט!*

    *חברי מועדון ריקושט זכאים להחלפת מידה ללא תשלום פעם אחת להזמנה. בתנאי שסכום ההזמנה הינו מעל 229₪ . במידה ולקוח יתחרט שוב וירצה החלפת מידה ישלם מחיר של 15₪ בלבד להחלפת המידה או המוצרים.

  2. החלפה בסניפי ריקושט - ניגשים לאחד הסניפים, עם מספר ההזמנה שקיבלתם למייל.
    הסניף מאתר את העסקה ותוכלו להחליף מידה או מוצרים בסניף. חשוב לציין: אין החזר כספי בסניף! הסניף יכול לספק זיכוי לקנייה בחנות בלבד!



5. החזרת מוצרים וביטול עסקה:


5.1 החזרת מוצר לביטול עסקה תתבצע עד 14 ימי עסקים (למעט מוצרים המתאימים לסעיף 3 הנ"ל המחייבים החזרה תוך שני ימי עסקים) מיום הרכישה או מיום קבלת הסחורה לפי מה שדווח בחברת המשלוחים ולפי שעת הקבלה שבה נמסר ללקוח או הונח בפתח ביתו או כפי שסוכם עם חברת המשלוחים. 

5.2 החזרת המוצר וביטול העסקה תתבצע רק במידה והמוצר חדש באריזתו המקורית והוא לא שומש כלל. שיש עליו את תווית המחיר שלו והוא אינו מהמוצרים בסעיף 2 המצוינים לעיל.


5.3 כדי שתהליך הביטול יעבור בצורה המיטבית ונוכל להחזיר לכם את כספכם במהירות האפשרית אנא הצטיידו במספר ההזמנה וצרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואל תפעלו לבד.

5.4 ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מגובה העסקה או 100₪ לפי הנמוך מביניהם.

5.5 לא ניתן לקבל החזר כספי לעסקה שסכום העסקה אינו עולה על 50₪ כולל. ירצה הלקוח לבטל עסקה בסכום הנמוך מ50₪, יקבל שובר זיכוי לקנייה בחנויות הרשת או באתר בסכום העסקה המקורית ללא חיוב בדמי ביטול.
 

  • 5.6 כיצד מחזירים את המוצרים ומבטלים עסקה? לפניכם שני דרכים


  1. בחינם עם דואר ישראל -
    על המשלוח יש לכם שטר תגוביינא המאפשר שליחה חינם באמצעות דואר ישראל אל המחסן שלנו. אנא הקפידו על הכללים הבאים כדי לאפשר ביטול עסקה מהיר וקל:
    1. צרו איתנו קשר בצ'אט באתר ואמרו לנו שאתם מתכוונים להחזיר מוצר או מוצרים בדואר, פרטו את מספר ההזמנה שלכם.
    2. שימו לב שהמוצרים בתנאים שמאפשרים החזרה כגון: מוצרים באריזתם המקורית, לא שומשו כלל ועם תוויותיהם המקוריות.
    3. גשו לדואר עם מספר הזמנתכם מהאתר [רשימת סניפי הדואר מפורטת כאן ], הגישו את החבילה לפקיד הדואר, הקפידו לקחת מספר מעקב אחרי חבילתכם.
    4. לאחר שהחבילה תגיע אל המחסן שלנו, אנו נפתח את הפריטים, נאשר שאכן הכל תקין וניצור אתכם שוב קשר כדי לזכות את חשבונכם בניכוי דמי הביטול.

  2. עם שליח עד הבית שיאסוף את המוצרים בעלות של 15₪ בלבד.
    צרו איתנו קשר בצ'אט האתר ונתאם עבורכם שליח לאיסוף המוצרים.
    הקפידו על אריזת המוצרים באריזתם המקורית כולל תוויות מקוריות ושהמוצרים לא שומשו כלל.
    ברגע שהמוצרים יגיעו אלינו למחסן , נבדוק אותם לתקינותם ונזכה את חשבונכם. 



5.7 ביטול עסקה - תנאים


  1. רק הלקוח/ה המזמינ/ה (גם אם מיענה את המשלוח לאחר) רשאית לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 (להלן "החוק") ולאמור לעיל ולהלן.

  2. כל  החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

  3. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן  בהתאם להוראות החוק.

  4. לקוח/ה רשאי/ת לבטל עסקה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, לרבות באמצעות דוא"ל לכתובת של החברה המפורטת להלן או באמצעות צ'ט לנציג החברה.

  5. לקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מביניהם. הלקוחה תהיה רשאית לבחירתה להחזיר את המוצרים באחת הדרכים הבאות: (1) דואר גוביינא; (2) החזרה למחסני החברה;

  6. על אף האמור לעיל, ובהתאם לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוחה כאמור (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוחה שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לפי העניין. 

  7. במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. במידה ותבחר הלקוחה בקבלת קרדיט לחשבון הלקוחה באתר, שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי.

  8. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוחות המבקשות לבטל עסקה מתבקשות להחזיר מוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כן מתבקשות הלקוחות, על מנת להמנע מגרימת נזק למוצר, להמנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

  9. הזכות לביטול העסקה לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים: א. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה; ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

  10. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים). לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון  מתנות.

  11. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

  12. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.

  13. המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.

  14. בהתאם להנחיות משרד הבריאות פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים – לא ניתנים להחזרה/החלפה.

  15. לא ניתן להחזיר/ להחליף פריטים מקטגוריית ביוטי (איפור, טיפוח, מוצרי איפור). מוצרים אחרים ניתנים להחזרה כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. לקים אינם ניתנים להחזרה או החלפה.

  16. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן. תודיע על כך הלקוחה לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.



6.  אמצעי תשלום בקנייה באתר


6.1 ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי לכלל הלקוחות.
6.2 חברי מועדון ריקושט יכולים להתחבר למשתמש שלהם באיזור האישי ולצבור נקודות בכל קנייה ולשלם עם נקודות ריקושט שלהם. בכל קנייה ישנה תקרה למימוש של עד 60 נקודות ריקושט.  בכל קנייה תצברו 10% מסכום הקנייה כנקודות ועל כל מוצר רשום כמה נקודות יוסיף לכם. הנקודות משמשות כהנחה בלבד ולא ניתן לקבל עליהם החזר כספי. 

6.3 עסקאות ששולמו בתווי קנייה, שוברי מתנה, ריקושי או כרטיס מגנטי נטען 

(GIFTCARD ריקושט/ריקושי), לא תחול זכות הביטול על עסקאות אלו , למעט במקרים שנקבעו לפי חוק.

6.4 ניתן לשלם באתר בכוכבים/כספ"ר החל מחודש יולי 2021.  ניתן לבחור בעמוד התשלום את אמצעי התשלום המבוקש ולהזין את פרטיכם כפי שקיבלתם מהגוף המממן.



אנא קראו את התקנון שלנו בקישור הבא: https://www.rikushet.co.il/takanon

וצרו עימנו קשר לכל שאלה , שלכם
ריקושט

הצטרפו אלינו
התחברות