מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות (מקש קיצור 6)

שירות לקוחות

שאלות ותשובות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

תהליך ביצוע ההזמנה הינו תהליך קליל ופשוט. 

הדבר הראשון הוא כמובן לבחור את המוצרים אותם אתם רוצים לקנות (כלל המוצרים שסימנתם נשמרים בסל הקניות טרם ביצוע צ'ק אאוט) 

לאחר שבחרתם את המוצרים, לחצו על העגלה הצד ימין למעלה, תוודאו שהפריטים שם הם אכן הפריטים אותם רציתם להזמין.

בשלב הבא, עברו לקופה, הזינו את פרטיכם, בחרו בסוג השילוח, עדכנו את פרטי התשלום ובעוד כמה ימים אנחנו נגיע אליכם. 

למה להרשם לאתר?

מומלץ להירשם לאתר על מנת לקבל עדכונים ומבצעים למייל בכל עת.

בנוסף, משתמש רשום באתר נהנה מתהליך הזמנה יותר פשוט ומהיר.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש

איך לא מפספסים את הניוזלטיירים שלנו?

אם אתם משתמשים בשרות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים: 

1. הירשמו לניוזלייטר שלנו

2. היכנסו לתיבת הג'ימייל ותוודאו כי ההודעות מגיעות לתיבת הדואר הנכנס

3. סמנו את המייל בכוכב והכניסו אותנו לרשימת השלוחים המועדפים שלכם

4. עכשיו נשאר רק להנות מהמבצעים וההטבות.

כיצד יוצרים איתנו קשר? 

ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 0776048670

או בכתובת המייל contact-us@rikushet.co.il

כיצד מחזירים או מחליפים מוצר?

אצלנו בחברה מאמינים במגוון רחב של אפשרויות ולכן יש מספר אפשרויות להחלפת והחזרה. 

האפשרות הראשונה היא לגשת לאחד מהסניפים שלנו ולבצע את הפעולה שם.

האפשרות השנייה היא לגשת באמצעות דואר ישראל עם מעטפה מבויילת שקיימת לכם בתוך החבילה.

מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?

במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

איננו מבצעים הזמנות טלפוניות אך באם נתקלת בקושי בעת הזמנה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון:0776048670 ונשמח לסייע

איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?

במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימיןיש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?

ניתן לבטל את העסקה שהוזמנה באתר במידה והמוצר עדיין לא נשלח ליעדו. הבדיקה האם המוצר נשלח ליעדו והביטול יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 0776048670 

האם ישנה אפשרות לשנות פרטי הזמנה לאחר שהסתיימה? כגון: כתובת / שיטת המשלוח וכו'.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה למשלוח מהמחסנים שלנו נוכל לסייע בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 0776048670 או במייל  contact-us@rikushet.co.il

האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?

מלאי המוצרים באתר ומלאי המוצרים בחנויות אינו זהה. לעיתים יכול לקרות מצב שבו חסר מוצר באתר אך אפשר למצוא אותו בחנויות או להפך. שירות הלקוחות שלנו יסייע בנושא זה. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון: 0776048670 או במייל  contact-us@rikushet.co.il

האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?

כמובן! ניתן להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה, או להחליף אותו בפריט אחר באותו השווי. ניתן להגיע לאחת מחנויות הרשת בכדי להחליף את הפריטים. אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר בזיכוי כספי או בזיכוי אשר ישמש לרכישות הבאות . פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה. במידה ואין באפשרותך להגיע לאחת החנויות יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל  contact-us@rikushet.co.il נשמח לטפל לשביעות רצונך.

מה התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר?

כדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר וזאת במידה ולא בוצע בו שימוש יש להשיב את המוצר לאחת מחנויות ריקושט בצירוף חשבונית מקורית.
החזר כספי יבוצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה
בנוסף ניתן לשלוח אלינו את המוצר חזרה בעזרת דואר ישראל עם מעטפה מבוליית שקיימת בחילה.

הפריטים המוחזרים צריכים להיות סגורים, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש  ונמצאים באריזתם המקורית בלבד. בכל שאלה בנושא זה נא לפנות אל שירות הלקוחות בטלפון: 0776048670 או במייל  contact-us@rikushet.co.il

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

יש להגיע לאחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ עם המוצר ובצירוף פתק החלפה/ חשבונית ובמידה והמוצר סגור ולא נעשה בו שימוש תוכל לקבל זיכוי על החזרת הפריט ( לא ניתן לבצע החזרת פריט ללא פתק החלפה/ חשבונית)

במידה והמוצר הוחזר דרך הדואר, יגיע זיכוי לאחר שנקבל בחברתנו את המוצר.

לקבלת זיכוי כספי האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ודיינרס.

האם ניתן לשלם במזומן?

לא, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

האם נתן לפרוק ולצבור נקודות מועדון באתר?

בוודאי! בעת ההזדהות כחבר מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותך. נקודה שווה ל-1 ₪ . כל שיש לעשות הוא לבחור כמה נקודות תרצי לממש בעת התשלום. שימי לב! צבירת נקודות ומימושן מותרת רק ע"י בעל הכרטיס והנושא יאומת באמצעות תעודת זהות בעת קבלת המשלוח. ( ניתן לממש נקודות מועדון מיתרה של 30 נקודות ומעלה


הצטרפו אלינו
התחברות