מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) עצירת אנימציות (מקש קיצור 6)

שירות לקוחות

שאלות ותשובות

האם ניתן לממש ולצבור נקודות מועדון באתר?

בוודאי! בעת ההזדהות כחבר מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותך. נקודה שווה ל-1 ₪ . כל שיש לעשות הוא לבחור כמה נקודות תרצו לממש בעת התשלום (ניתן לממש עד 60 נקודות בכל רכישה באתר). שימו לב! צבירת נקודות ומימושן מותרת רק ע"י בעל הכרטיס והנושא יאומת באמצעות תעודת זהות בעת קבלת המשלוח. (ניתן לממש נקודות מועדון מיתרה של 30 נקודות ומעלה)

?כיצד מבצעים הזמנה באתר

תהליך ביצוע ההזמנה הינו תהליך קליל ופשוט. 

הדבר הראשון הוא כמובן לבחור את המוצרים אותם אתם רוצים לקנות (כלל המוצרים שסימנתם נשמרים בסל הקניות טרם ביצוע צ'ק אאוט) 

לאחר שבחרתם את המוצרים, לחצו על העגלה בצד שמאל למעלה, תוודאו שהפריטים שם הם אכן הפריטים אותם רציתם להזמין.

בשלב הבא, עברו לקופה, הזינו את פרטיכם, בחרו בסוג השילוח, עדכנו את פרטי התשלום ובעוד כמה ימים אנחנו נגיע אליכם. 

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?

ההזמנה היא באתר בלבד כדי לשמור על רמת האבטחה שאנחנו מציבים לעצמנו, כדי להסתייע בנו בכל שאלה שלחו לנו הודעה בצ'אט (בצד ימין למטה באתר), אנחנו בדרך כלל עונים מהר מאוד ונסייע לכם לבצע את ההזמנה ולהשלים את כל השדות בצורה מהירה וקלה.

האם המחירים באתר זהים למחירים בחנות?

ברוב המקרים המחירים באתר ובסניפי הרשת זהים פרט למקרים בהם קיים מבצע נקודתי בלעדי לאתר.
עם זאת, במידה וראיתם מחיר שונה באתר או בחנות תמיד תוכלו לרכוש את המוצר באותו מחיר שראיתם. אם המחיר באתר זול יותר, אדרבא קנו באתר. אם בחנות זול יותר, הרווחתם ותוכלו לקנות בחנות. בגלל עדכוני מבצעים לפעמים מוצרים מסוימים יכולים להימצא במבצע בעוד שהמבצע נגמר בפועל. במצב כזה של טעות שלנו אתם המרוויחים.

למה להירשם לאתר?

מומלץ להירשם לאתר על מנת לקבל טיפים למטיילים, לחיילים ומבצעים למייל בכל עת. (בכל שלב תוכלו להסיר עצמכם)

בנוסף, משתמש רשום באתר נהנה מתהליך הזמנה יותר פשוט ומהיר. לעיתים קרובות אנו עושים מבצעים והנחות עבור משתמשי האתר וחברי מועדון כך שתיהנו מהנחה נוספת!

חברי מועדון (כרגע הרשמה לחברי מועדון נעשית בסניפים בלבד) צוברים נקודות מימוש בכל קנייה! ממליצים לכם לבצע את ההרשמה ולהתחיל לצבור נקודות למימוש. 

איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?

במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימין) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?

קראו את עמוד החלפות והחזרות בלחיצה עליי שם מתואר בפירוט הליך ביטול עסקה. בקצרה נאמר שניתן לבטל עסקה ולהחזיר לנו את המוצרים בכמה דרכים. תמיד טוב ליצור איתנו קשר בצ'אט באתר כדי שנדריך אתכם ונקצר את הדרך של ביטול העסקה והחזרת כספכם בהתאם לתקנון.

לקבלת החזר כספי האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אין צורך, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ונשלח אלייך מסמך אישור ביטול שאכן העסקה בוטלה. וכך נמנע מעיכוב בביטול העסקה עקב בירור ארוך של חברת האשראי. אנא צרו איתנו קשר בצ'אט האתר 

האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?

לא!  אנחנו עובדים מערכת מלאי שתציג לפניכם את המלאי הזמין בחנויות לפי כל מוצר. עד אז נאמר שמחסן האתר והחנויות מכילים סחורה שונה ולכן רוב המוצרים קיימים ברוב החנויות. גשו לעמוד סניפים ודברו עם הסניף הקרוב ביותר אליכם לשאול על המוצרים שלנו בלחיצה כאן.

האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?

אנא קראו את עמוד ההחלפות וההחזרות שלנו בלחיצה כאן ותקבלו את כל המידע.
בקצרה נאמר שניתן לבצע החלפה של מוצרים בכל אחד מסניפי הרשת. ניתן לעשות החלפת מידה ו/או מוצרים עם שליח עד הבית בעלות של 15₪ בלבד (חינם לחברי מועדון! מפורט בעמוד החלפות והחזרות בסעיף 4.1 )

ניתן להחזיר חלק מההזמנה או את כולה (ביטול) בחינם למחסן שלנו דרך שימוש בשטר גוביינא שמקבלים עם האריזה ובאמצעות דואר ישראל.
אנא, תפנו אלינו בצ'אט האתר כדי שנדריך אתכם בדרך הקלה והמהירה ביותר עבורכם :)

מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?

במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון. במידה ונתקלים בבעיה צרו איתנו קשר. 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ודיינרס.

חברי מועדון נהנים מאפשרות תשלום בנקודות (ראו את השאלה הראשונה בעמוד זה) ומצבירה בכל קנייה. 

החל מחודש יולי 2021 ניתן לשלם באתר למחזיקי כוכבים לגיוס או כספ"ר של משרד הבטחון. האפשרות תוצג בעמוד התשלום. 

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לשנות אותה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך לא מפספסים את הדיוור האיכותי שלנו?

אם אתם משתמשים בשירות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים: 

1. הרשמו לניוזלייטר שלנו (בתחתית האתר)

2. הכנסו לתיבת הג'ימייל שלכם ותוודאו כי ההודעות מגיעות לתיבת הדואר הנכנס

3. סמנו את המייל בכוכב והכניסו אותנו לרשימת השולחים המועדפים שלכם

4. עכשיו נשאר רק להנות מהמבצעים וההטבות.

הצטרפו אלינו
התחברות