מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שאלות ותשובות

האם ניתן לממש ולצבור נקודות מועדון באתר?
מימוש נקודות באתר כרגע לא אפשרי אלא רק בסניפים, אך בהחלט ניתן לצבור נקודות בקניה באתר
כיצד מבצעים הזמנה באתר?
תהליך ביצוע ההזמנה הינו תהליך קליל ופשוט. הדבר הראשון הוא כמובן לבחור את המוצרים אותם אתם רוצים לקנות (כלל המוצרים שסימנתם נשמרים בסל הקניות טרם ביצוע צ'ק אאוט) לאחר שבחרתם את המוצרים, לחצו על העגלה בצד שמאל למעלה, תוודאו שהפריטים שם הם אכן הפריטים אותם רציתם להזמין. בשלב הבא, עברו לקופה, הזינו את פרטיכם, בחרו בסוג השילוח, עדכנו את פרטי התשלום ובעוד כמה ימים המוצרים אצלכם.
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית של המוצרים?
ההזמנה היא באתר בלבד כדי לשמור על רמת האבטחה שאנחנו מציבים לעצמנו, כדי להסתייע בנו בכל שאלה שלחו לנו הודעה לצור קשר לאתר (בתחתית האתר) אנחנו בדרך כלל עונים מהר מאוד ונסייע לכם לבצע את ההזמנה ולהשלים את כל השדות בצורה מהירה וקלה.
האם המחירים באתר זהים למחירים בחנות?
ברוב המקרים המחירים באתר ובסניפי הרשת זהים פרט למקרים בהם קיים מבצע נקודתי בלעדי לאתר או לחנויות.
למה להירשם לאתר?
מומלץ להירשם לאתר על מנת לקבל טיפים למטיילים, לחיילים ומבצעים למייל בכל עת. (בכל שלב תוכלו להסיר עצמכם) בנוסף, משתמש רשום באתר נהנה מתהליך הזמנה יותר פשוט ומהיר. לעיתים קרובות אנו עושים מבצעים והנחות עבור משתמשי האתר וחברי מועדון כך שתיהנו מהנחה נוספת! חברי מועדון (כרגע הרשמה לחברי מועדון נעשית בסניפים בלבד) צוברים נקודות מימוש בכל קנייה! ממליצים לכם לבצע את ההרשמה ולהתחיל לצבור נקודות למימוש.
איך אפשר לדעת שההזמנה נקלטה ועברה בהצלחה?
במידה וההזמנה התקבלה מיד לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה הבאה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה" וישלח מייל אישור קבלת ההזמנה . בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבון האישי באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד ימין) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.
האם ניתן לבטל הזמנה וכיצד?
קראו את עמוד החלפות והחזרות בלחיצה עליי שם מתואר בפירוט הליך ביטול עסקה. בקצרה נאמר שניתן לבטל עסקה ולהחזיר את המוצרים. מוזמנים ליצור עמנו קשר כדי שנדריך אתכם ונקצר את הדרך של ביטול העסקה והחזרת כספכם בהתאם לתקנון.
לקבלת החזר כספי האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אין צורך, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ונשלח אלייך מסמך אישור ביטול שאכן העסקה בוטלה. וכך נמנע מעיכוב בביטול העסקה עקב בירור ארוך של חברת האשראי. אנא צרו איתנו קשר.
האם מוצר שבאתר מופיע כ "אזל המלאי" חסר גם בחנויות הרשת?
לא בהכרח, מוצרים קיימים ברוב החנויות. גשו לעמוד סניפים לקבלת פרטי הסניף הקרוב ביותר אליכם לשאול על המוצרים שלנו.
האם ניתן לבצע החזרה והחלפה של המוצרים שהוזמנו?
מוזמנים לקרוא את עמוד ההחלפות וההחזרות שלנו (בתחתית האתר) ותקבלו את כל המידע. בקצרה נאמר שניתן לבצע החלפה / החזרה של מוצרים בסניפי הרשת, חשוב לנדגיש שבמקרים אלו - לא לעשות שימוש בפריטים שרוצים להחליף/להחזיר, ולהחזירם באריזה המקורית בה סופקו. במקרים של החזרה לסניף ניתן לקבל זיכוי לרכישה בסניף או זיכוי כספי לכ"א
כיצד יוצרים איתנו קשר?
ניתן ליצור איתנו קשר בכמה דרכים: 1. דרך מסנג'ר פייסבוק בכתובת: מסנג'ר פייסבוק 2. לבירורים בנושאי אתר האינטרנט למייל service@rikushet.co.il 3. :לברורים בנושאי רכישה בסניפי הרשת צור קשר
מה עושים אם שוכחים סיסמא ושם משתמש?
במידה והסיסמא נשכחה יש ללחוץ על האופציה של התחברות בדף הבית ומיד לאחר מכן על "שכחת סיסמה?" יש להזין את כתובת המייל האישי כדי שנוכל לשלוח אליו מייל לאתחול הסיסמה. ברגע שתזינו את הסיסמה חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון. במידה ונתקלים בבעיה צרו איתנו קשר למייל service@rikushet.co.il
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות בכרטיסי אשראי רגילים בלבד מהסוגים הבאים: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ודיינרס. ניתן לשלם בכרטיסי נקודות וכוכבים של הצבא, מספרי הכרטיסי הנקודות והכוכבים שמתקבלים מתחילים בספרות: 9000, 9001, 4000. חברי מועדון נהנים מאפשרות של צבירת נקודות (ראו את השאלה הראשונה בעמוד זה) בכל קנייה.
האם האתר מאובטח?
בהחלט, האתר מאובטח במספר שכבות הגנה. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לשנות אותה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
איך לא מפספסים את הדיוור האיכותי שלנו?
אם אתם משתמשים בשירות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים: 1. הרשמו לניוזלייטר שלנו (בתחתית האתר) 2. הכנסו לתיבת הג'ימייל שלכם ותוודאו כי ההודעות מגיעות לתיבת הדואר הנכנס 3. סמנו את המייל בכוכב והכניסו אותנו לרשימת השולחים המועדפים שלכם 4. עכשיו נשאר רק להנות מהמבצעים וההטבות.

סגור
Loading
Go back to %1