מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

מדינות משולחים

 

מדיניות משלוחים, החזרה והחלפת מוצרים, ביטול עסקה ותשלום בגין מוצר שנרכש באתר




לכל שאלה אנחנו זמינים ב:

1. מייל: contact-us@rikushet.co.il

 

תוכן עניינים: 

  1.  זמני משלוח לקניה באתר

  2. מוצרים שלא ניתנים לביטול והחזרה

  3. מוצרים שניתן להחזיר עד שני ימי עסקים.

  4. החלפת מוצר

  5. החזרת מוצר וביטול עסקה

  6. אמצעי תשלום באתר

1.זמני משלוח בקניה באתר:

אנו פועלים לספק את הזמנתכם תוך עד כ-9 ימי עסקים (יישובים מרוחקים עד כ-12 ימים כאמור בסעיף 2), למעט המקרים הבאים:

  1. חלק או כל ההזמנה לא במלאי = במצב זה נפעל בהקדם האפשרי ליצור אתכם קשר על מנת להציע חלופות במקום החוסרים או לזכות אתכם בהפרש. ברוב המקרים נתקשר למספר הטלפון שהשארתם בהזמנה אז נא וודאו שהמספר תקין ואם לא עדכנו אותנו על כך. 

  2. יישובים מרוחקים = עד 12 ימי עסקים.
    לחצו כאן כדי לראות באיזה ימים עוברת חלוקה אצלכם ביישוב

  3. כוח עליון = כל מקרה שבו חברת המשלוחים, המחסן או אחד מנותני השירות שלנו לא מסוגל לבצע את פעילותו בעקבות מצב בטחוני, ספירת מלאי שנתית, מגפה וכל כוח עליון שעלול לפגוע בזמן המשלוח והאספקה. 

 

אנו עובדים עם חברת המשלוחים HFD. כשההזמנה תצא מהמחסן שלנו לכיוונך תקבל/י SMS מחברת HFD שהמשלוח בדרך אלייך. יש לשים לב שמזינים מספר טלפון נייד תקין באתר בעת ההזמנה. 

 

2.מוצרים שלא ניתנים לביטול ולהחזרה:

הלבשה תחתונה, גרביים, ובגדי ים ומוצרי מזון למעט במקרים המפורטים בחוק.

לא ניתן יהיה להחזיר ו/או להחליף בלוני גז, ספרים ומפות.

לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו/או מוצרים שאריזתם נפתחה ושלא ניתן לארזם בשנית.

 

3.מוצרים שאפשר להחזיר ולבטל עד שני ימי עסקים בלבד:

החזר כספי על בגדים והנעלה יתאפשר תוך שני ימי עסקים ובלבד שתווית המוצר והמחיר על המוצר.

 

4.החלפת מוצר שנרכש באתר (ביטול עסקה בסעיף הבא)

 

החלפת המוצר עד 14 ימי עסקים (למעט מוצרים המתאימים לסעיף 3 הנ"ל) מיום הרכישה או מיום קבלת הסחורה לפי מה שדווח בחברת המשלוחים ולפי שעת הקבלה שבה נמסר ללקוח או הונח בפתח ביתו או כפי שסוכם עם חברת המשלוחים. 

תבוצע רק במידה והמוצר חדש באריזתו המקורית והוא לא שומש כלל. שיש עליו את תווית המחיר שלו והוא אינו מהמוצרים בסעיף 2.

 

ניתן להחליף  בחנות בלבד (להחזיר ולבטל בסעיף הבא) כפוף למלאים שיש בחנות בלבד

 

  1.  ניגשים לאחד הסניפים עם מספר ההזמנה שקיבלתם למייל. תחילה חשוב ליצור עימנו קשר ב-support@rikushet.co.il לצורך תיאום והוצאת אישור החלפה בסניף.

הסניף מאתר את העסקה ותוכלו להחליף מידה או מוצרים בסניף, בכפוף למלאי בסניף !
חשוב לציין: אין החזר כספי בסניף!

5. החזרת מוצרים וביטול עסקה:

 

5.1 החזרת מוצר לביטול עסקה תתבצע עד 14 ימי עסקים (למעט מוצרים המתאימים לסעיף 3 הנ"ל המחייבים החזרה תוך שני ימי עסקים) מיום הרכישה או מיום קבלת הסחורה לפי מה שדווח בחברת המשלוחים ולפי שעת הקבלה שבה נמסר ללקוח או הונח בפתח ביתו או כפי שסוכם עם חברת המשלוחים. 

5.2 החזרת המוצר וביטול העסקה תתבצע רק במידה והמוצר הינו תקין, חדש באריזתו המקורית והוא לא שומש כלל. שיש עליו את תווית המחיר שלו והוא אינו מהמוצרים בסעיף 2 המצוינים לעיל.

5.3 ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מגובה העסקה או 100₪ לפי הנמוך מבינהם.

5.4 לא ניתן לקבל החזר כספי לעסקה שסכום העסקה אינו עולה על 50₪ כולל. ירצה הלקוח לבטל עסקה בסכום הנמוך מ50₪, יקבל שובר זיכוי לקנייה בחנויות הרשת או באתר בסכום העסקה המקורית ללא חיוב בדמי ביטול.
  

5.6 כיצד מחזירים את המוצרים ומבטלים עסקה?


צרו איתנו קשר במייל support@rikushet.co.il   ונתאם עבורכם שליח לאיסוף המוצרים.
שירות ההחזרות ללא עלות כספית
החזר הכספי יינתן לאמצעי התשלום ממנו נעשתה העסקה בלבד, על פי ובכפוץ להוראות התקנון בחוק.
הקפידו על אריזת המוצרים באריזתם המקורית כולל תוויות מקוריות ושהמוצרים לא שומשו כלל.
ברגע שהמוצרים יגיעו אלינו למחסן, נבדוק אותם לתקינותם ונזכה את חשבונכם. 

  1.  

5.7 ביטול עסקה - תנאים

1. רק הלקוח/ה המזמינ/ה (גם אם מיען/ה את המשלוח לאחר) רשאית לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 (להלן "החוק") ולאמור לעיל ולהלן.

  1. 2. כל  החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

  2. 3. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן  בהתאם להוראות החוק.

  3. 4. לקוח/ה רשאי/ת לבטל עסקה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק וע"פ האמור בתנאי תקנון החברה, לרבות באמצעות דוא"ל support@rikushet.co.il 

  4. יבקש הלקוח לבטל עסקה, יפנה אל החברה במגוון אמצעי הביטול העומדים לרשותו: א. באמצעות קישור "ביטול עסקה" באתר האינטרנט של החברה; ב. באמצעות כתובת הדוא"ל support@rikushet.co.il ; ג. בע"פ בטל': 04-6508699; ד. בפקס: 04-6226423; ה. בדואר רשום: רח' קומבה 8 חדרה 38133, ת.ד 3470.

  5. 5. לקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מבינהם. הלקוחה תהיה רשאית לבחירתה להחזיר את המוצרים באחת הדרכים הבאות: (1) דואר גוביינא באמצעות דואר ישראל, יישלח ע"י הלקוח; (2) החזרה למחסני החברה באמצעות שליח מטעם החברה לאיסוף החבילה והחזרתה למחסני החברה.

  6. יבחר הלקוח באיסוף המוצר באמצעות שליח מטעם החברה, יתאם זאת עם נציגי החברה במייל : support@rikushet.co.il 

  7. 6. על אף האמור לעיל, ובהתאם לחוק, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מבינהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוחה כאמור (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוחה שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי היא אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לפי העניין. 

  8. 7. במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבינהם. במידה ותבחר הלקוחה בקבלת קרדיט לחשבון הלקוחה באתר, שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי.

  9. 8. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוחות המבקשות לבטל עסקה מתבקשות להחזיר מוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כן מתבקשות הלקוחות, על מנת להמנע מגרימת נזק למוצר, להמנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

  10. 9. הזכות לביטול העסקה לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים: א. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה; ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

  11. 10. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים). לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון  מתנות.

  12. 11. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

  13. 12. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.

  14. 13. המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.

  15. 14. בהתאם להנחיות משרד הבריאות פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים – לא ניתנים להחזרה/החלפה.

  16. 15. לא ניתן להחזיר/ להחליף פריטים מקטגוריית ביוטי (איפור, טיפוח, מוצרי איפור). מוצרים אחרים ניתנים להחזרה כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. לקים אינם ניתנים להחזרה או החלפה.

  17. 16. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן. תודיע על כך הלקוחה לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.

  18. ביטול עסקה / החזרת מוצר שנרכש בסניף תתבצע ע"י הלקוח בסניף בו רכש את המוצר, זאת תוך 14 יום ממועד הקניה וע"פ האמור בתקנון החברה. יבקש הלקוח להחזיר את המוצר, יסור לסניף עם המוצר כאשר הוא תקין, באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש, ויצרף חשבונית מס / קבלה בגין רכישת המוצר. יודגש כי רק הלקוח אשר רכש ושילם בפועל על המוצר יהיה רשאי לבטל העסקה.


6.  אמצעי תשלום בקנייה באתר

 

6.1. ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי לכלל הלקוחות.
6.2. עסקאות ששולמו בתווי קניה, שוברי מתנה, ריקושי, או כרטיס מגנטי נטען לא תחול זכות הביטול על עסקאות אלו, למעט במקרים שנקבעו בחוק.

אנא קראו את התקנון שלנו בקישור הבא: https://www.rikushet.co.il/takanon

וצרו עימנו קשר לכל שאלה,
שלכם, ריקושט

 

סגור
Loading
Go back to %1